Irma-en-Huub.reismee.nl

Welkom op de Reislog van Irma en Huub en uiteraard Ghita met bestemming Benicassim in Spanje!

undefined
Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel. Als alles goed gaat vertrekken we 8 januari aanstaande.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op onze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Irma en Huub en uiteraard Ghita.

Paul en Elly

Nou dat ziet er goed uit en alles kan mee. We laten ons verrassen door julie avonturen.

We zien elkaar sowieso nog.

Met freundlichen Grüssen Paul en Elly

wim en marijan dirks-vercauteren

hallo (bijna) reizigers.
wat een leuke site, hij staat bij onze favorieten dus we hebben hem gauw gevonden zodat we jullie goed kunnen volgens. geniet er maar lekker van !
veel plezier met de voorbereidingen,
alvast fijne feestdagen,
groetjes,
marijan en wim.

Dina en Frits

Hallo, We houden ons op de hoogte via deze reislog!
We denken dat we mekaar wel eens zijn tegen gekomen in Benicassim!De wereld is kleiner dan we denken!!!Alvast fijne feestdagen toegewenst en een goede reis.
Groeten Dina en frits

Pam en Hub

Jongens groot gelijk, ga gauw de zon en vitamine D opzoeken daar in spanje! Het doet goed!
Wij zijn benieuwd naar al jullie verhalen en blijven graag op de hoogte via jullie mooie blog!
Tot ziens in de lente in Nederland.. tot dan, lekker warm blijven!
Vanuit een zonnige Texas, USA -
groetjes van Pam en Hub

Wim en Ria

Mooie site hoor! We wensen jullie alvast een hele fijne vakantie en Irma, alvast gefeliciteerd met je a.s. verjaardag 02 jan.
Groetjes Wim en Ria.

Agnes (Jansen-Quax)

Heb jullie site gevonden erg leuk , en ik zal zeker met jullie mee reizen en ook zo mee genieten van de warmte uit Spanje
Groetjes Wiel en Agnes

leny en frans

huub en irma en chita
nu is het zo ver wij wensen jullie een goede reis
en we lezen het wel hoe alles is gegaan
veel plezier ,,,,en mooi weer doei frans en leny
{hoop dat mijn p.c het blijft doen}
ha.ha.

Leo

Hoi Irma en Huub,

Benijd jullie nu al.
Gelukkig vandaag hier ook wel te doen, maar jullie reis naar de zon lijkt me beter.
Ik ga jullie volgen in de hoop iets van de zon en het weer te importeren in mijn hoofd.
Goede reis en veel plezier "onderweg".
Leo

Betty en Stive

Thank god for save arrival to your destination.
greeting betty en stive