Irma-en-Huub.reismee.nl

Het leven zit vol verrassingen..

Ieder leven zit wel vol verrasingen, sommige zijn leuk, andere minder leuk! Ons leven op dit moment zit ff vol minder leuke verrassingen. Sinds afgelopen zaterdag heb ik een of ander hoestvirus te pakken. Ik hoest me werkelijk de longen uit mijn lijf. Eén dag later, zondag dus meldt Huub zich ziek... Hij heeft iets anders te pakken als ik. Hij heeft de échte griep te pakken. Met koude rillingen over zijn lijf (Schüttelfrost zoals hij dat noemt) is hij zijn bed in gedoken en is er als het ware nog steeds uit. Gistermorgen ben ik toch maar even naar de dokter gegaan. Ik heb antibiotica gekregen en moet over een week terug op controle komen. De antibioticaslaat nu langzaam wel aan en vannacht heb ik kunnen ademhalen zondercontinue te hoesten. Huub voelde zich gisterochtend aan de beterende hand maar gistermiddag kreeg hij opnieuw koorts en toen zijn we maar van lieverlee weer naar de dokter gegaan. Ook hij kwam met antibiotica naar huis, paracetemol, een middel tegen misselijkheid en tegen de duizeligheid enz.

Ghita doet het op het vlees nog steeds goed. Ze eet het heel erg graag maar had afgelopen zondag toch weer wat minder goede ontlasting. Afgelopen maandag toch maar weer even naar de dierenarts geweest. Dus, om een lang verhaal kort te maken, alle drie zitten we aan de antibiotica.... pfff..... Ik had totaal geen puf, en dat heb ik nog steeds niet zo heel veel. Degene die mij goed kent weet wat dát inhoudt.... dan mankeert er toch écht iets. Ik ben normaal niet stil te krijgen.

We gaan verder met het verhaal.Na7 overwinteringenmaken we dit jaarvoor de eerste keer Pasen mee. Ook pasen staat vol van tradities. We hebben er ons heel erg op verheugd maar onze gezondheid gooit danig roet in het eten. Huub had alle ceremonies willen filmen maar dat kan hij nu wel vergeten. Ik zal proberen zoveen mogelijk foto's te maken om die straks te delen.

En last but not least.... Vanmiddag laat ik het bad vollopen voor Huub, dan kan hij er zó inspringen. Gelukkig dat hij dat niet gelijk heeft gedaan.De boiler heeft de geest begeven. Steenkoud is het water. Graciela, onze tussenpersoon is er niet. Zij komt in verband met Pasen pas aanstaande maandag terug. Hier wordt de Semana Santa wel uitgebreid gevierd. Vanaf donderdag is er zo goed als niemand meer te bereiken.

Reacties

Reacties

Paul en Elly

Nou dan wensen we jullie beterschap zodat jullie nog een beetje van de van de Semana Santa kunnen meepikken.
En misschien nog een eitje kunnen mee rapen.
Ondanks alles wensen wij jullie een vrolijke Pasen.

Texas Rangers

nou jongens dat is niet niets, herstel goed en probeer toch iets van de Semana Santa mee te krijgen -- heel veel beterschap gewenst!! Happy Easter!

Carla en Albert

Jammer dat jullie net nu ziek zijn geworden. Het duurt nog een paar dagen voor Pasen, dus nog even onder de wol en wie weet krijgen we toch nog een mooie film van Huub.
Van harte beterschap en fijne paasdagen gewenst.

Ursel en Wim

Nou, dit hoort zich net goed aan. In ieder geval wensen wij jullie beterschap toe, hopenlijk kunnen julie dan nog volop genieten van Semana Santa. Eet niet tevel eieren ! Hastalavista !

Ursel en Wim

Nou, dit hoort zich niet goed aan. In ieder geval wensen wij jullie 3tjes beterschap toe zodat er volop genoten kan worden van Semana Santa. Geniet ! Eet niet teveel eieren!
Hastalavista.

Wij vliegen terug op 2 april as.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!