Irma-en-Huub.reismee.nl

Vrijdag de 13e......

Bijgelovig ben ik niet maarvrijdag de 13e november 2015 zal ik mijn hele leven lang niet meer vergeten. De dag begon redelijk normaal.

Hetgeen anders was, was ik sinds een paar dagen wist dat mijn tweede broer er wel heel erg slecht aan toe was. In augustus van dit jaar was hij opgenomen in het ziekenhuis en heeft hij achtereenvolgens een teen-amputatie, een been amputatie een operatie aan zijn stuitje etc. etc. moeten doorstaan. Er kwam o.a.nog een bacterie en ontstekingen bij. Ondanks dat was op het moment dat wij naar Spanje vertrokken niet met zekerheid te voorspellen welke kant het met hem op zou gaan. Vrijdagavond kreeg ik het bericht dat hij was overleden. Na alle operaties, pijn enz. die hij heeft moeten doorstaan was ik eigenlijk een soort van opgelucht dat het voorbij was. Hij wordt donderdag aanstaande gecremeerd. Ik vind het heel erg jammer dat ik niet bij deze plechtigheid kan zijn. Maar met ons hondje van bijna 15 jaar is het zo goed al ondoenlijk om voor een paar dagen terug te gaan naar Nederland. In gedachten zijn we bij hem en bij zijn kinderen en kleinkinderen. Heel veel sterkte gewenst!

En dan was er natuurlijk nog dat vreselijke nieuws over Parijs. Waar gaat deze wereld naar toe? Afschuwelijk, te bizar voor woorden. noem het maar op. Ook daarom wordt dit een dag om nooit meer te vergeten.

Rest in peace....

Reacties

Reacties

Carla van Haasen

Irma en Huub,
Gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon)broer. Een triest bericht dat je bereikt wanneer je ver weg bent maakt het nog moeilijker. Wij wensen jullie en de familie veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Wat op dit moment in de wereld gebeurt is gewoon bizar. Dat "mensen" elkaar zoveel verdriet kunnen aandoen is onbegrijpelijk. Ik heb hier geen woorden voor.
Dank voor je eerste verhaal.
Groetjes Albert en Carla

Mieke en Huub

Wat vreselijk hetgeen jouw broer nog heeft moeten doorstaan en uiteindelijk uit zijn lijden verlost is.
Heel veel sterkte met dit verlies en steek maar een kaarsje aan in het kerkje van jullie voorlopige standplaats. Het is goed zo!
Ik schrijf jullie binnenkort een uitvoeriger bericht, oké?
De groetjes. Likje van Zibo, onze doerakker van bijna 5 maanden oud. Doei. Mieke en Huub

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!