Irma-en-Huub.reismee.nl

Pfffff........pfffff........pfffff....... nog effe !!!!

Hehe...we zijn er weer! Na 2 jaar radiostilte gaan we weer starten met onze Reismee (of liever gezegd Leefmee) site. Twee jaar geleden kwamen we tot de ontdekking dat verhalen van een paar jaar van de reissite zijn verdwenen en toen was bij mij even de zin vergaan om het blog verder te onderhouden. Inmiddels gaan we er maar van uit dat dit écht een incident is geweest en dat het niet nóg een keer gebeurt! Zonde van alle verhalen, foto's enz.

Wat is er tot op dit moment te vertellen? We gaan aanstaande vrijdag voor de ZEVENDE keer naar Benicassim. Ongelooflijk maar waar!Tegenwoordig zeggen we er wel gelijk bij "Si quiere Diós" oftewel Als God dat blieft!

Onze Ghita is ookweer van de partij met haar bijna 15 jaar! Dat is dan ook gelijk de reden waarom we de titel Reismeeeigenlijk zouden moeten veranderen in Leefmee. We zijn super blij dat ze het nog steedsredelijk goed doet voor haar leeftijd.Ze is alleen niet meer zo heel graag alleenen last but not leastheeft ze wat ouderdomskwaaltjes... maar daar heeft zij niet als enige last van! Dat is dan ook gelijk de reden waarom we niet zoveel kunnen reizen als we wel zouden willen. Daar tegenover staat dan wel weer dat we haar nog hébben en nog iedere dag van dat feit genieten!Haar buggy is inmiddels HEILIG verklaard. Kom in Godsnaam niet aan haar buggy want dan kom je écht aan Ghita! 's Avonds wil ze nergens anders meer inliggen, ze wil in de buggy! Nou...dat mag ze van ons! Ze voelt zich er prinsheerlijk in!

Voor degene die het nog niet weten...we hebben sinds vorig jaar een definitieve stek gevonden in Benicassium. Reuze blij zijn we met een mooi, opgeruimd en fris appartement, dat weliswaar een paar meter verder van de zee ligt maar dat wél een stuk mooier is! We voelen ons er helemaal thuis . Een mooie keuken (HEEL BELANGRIJK als je graag kookt),twee grote slaapkamers waarvan één ensuite, en dan nog een slaapkamer met een aparte badkamer, een woonkamer en een groot balkon. Gewoon fantastisch! Helemaal niets te klagen dus! Het staat daarbij ook nog eens 9 maanden tot onze beschikking omdat het verder niet wordt verhuurd. MAZZEL hebben noemen ze dat!

Nou... de voorbereidingen zijn al sinds een dag of 10 volop aan de gang. Ondanks het feit dat het wel makkelijker wordtmoet je aan zoveel denken! Maar...niet getreurd, we zijn er bijna.

Wij melden ons weer na aankomst, Zoals het er naar uit ziet hebben we heel mooi weer onderweg en dat scheelt alvast enorm! Een paarjaar geleden hadden we de eerste 1000 kilometer stortregen en ik kan je verzekeren dat dat heel erg vervelend rijdenis.

Welnu...tot hoors, tot gauw, en oh ja.... zouden jullie me een plezier willen doen en even bevestigen dat je deze mail hebt gekregen? Dan weet ik tenminste zeker dat je op de mailinglijst staat en dat je email adres nog klopt. Dank jullie wel!

groetjes van ons drietjes..

Huub, Irma en Ghita!

ria

ik zeg geniet ervan

Rinie en Jo.

Hoi Irma. Leuk dat je weer een blog hebt. Kunnen we weer een beetje meegenieten. Jammer dat we Huub gisteravond niet meer gezien hebben. Dan maar schriftelijk. Een hele goede reis, heel veel plezier en rust lekker uit. Groetjes Rinie en Jo.

Jeannette

Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier!

Ursel en Wim

Wij wensen jullie 3tjes een goede reis, rustig aan, alle tijd. Geniet volop in Benicassim. Wijzelf vliegen op 10 november. We nemen de Laptop mee zodat wij jullie site kunnen bezoeken. Kwaheri !!!

mandy

Nou hele goeie reis en geniet van jullie tweede vaderland. Hou jullie via internet je de gaten hihi groetjes mandy xxxx

Elly en Paul

Wij wensen jullie in een goede gezondheid een leuk verblijf toe in Spanje met weinig gepffff...pffff...pfff...
Vaya con dios

Ursel en Wim

Laat even weten of jullie goed zijn aangekomen