Irma-en-Huub.reismee.nl

We hebben wél de zon meegebracht!

Zo... één weekje thuis hebben we er alweer opzitten!...en niemand kan klagen want we hebben wél de zon

Laughing
meegebracht!

Even een update over Ghita... We zijn afgelopen maandag gelijk met haar naar de dierenarts geweest en ze heeft artrose. Helaas! Met een lading tabletten en het verzoek haar niet te laten springen zijn we weer naar huis gegaan. Met die tabletten dát lukt nog wel maar nou moet je Ghita eens leren om niet te springen. Het is en blijft een terrier en eendondersteen! Bij de minste of geringste beweging van een hond buiten vergeet ze haar zere poot en begint ze te springen met als gevolg dat ze even later nóg erger mank loopt! Hetzelfde gebeurt als de tv aan staat. Núkom je pas tot de ontdekking hoeveel reclames er zijn met dieren! Zodra de reclame begint houden we de afstandsbediening al gereed om een andere zender op te zetten. We hebben haar sinds zaterdag ook een supplement gegeven waarmee blijkbaar goede resultaten worden bereikt.. Laten we hopen dat e.e.a. gauw aan slaat!

Welnu...dat was het weer voor deze keer. Leuk dat jullie bij ons waren!

groetjes,

Irma, Huub en Ghita!

Rinie Dohmen

Hallo Spanjaarden, welkom thuis. Dank je wel voor het zonnetje, hadden we hard nodig. Beterschap voor Ghita, hopelijk slaan de pillen aan. Dan is het springen misschien ook niet meer zo erg. Groetjes en tot ziens. Rinie en Jo.

Texas Rangers

Hi jongens, geniet van de rust en zon thuis in Hoensbroek! en veel beterschap voor Ghita!
Gaan jullie weer richting Benicassim vlg winter?
a bientot

wim en marijan.

succes, sterkte en beterschap met ghita, komt beslist goed.....
welkom thuis trouwens,
groeten ui Nuth.