Irma-en-Huub.reismee.nl

Bouwwerkzaamheden deel 2!

Het heeft ons wél achtervolgd!... Bij aankomst in onze straat op 8 januari jl. stond er: Calle Cortadapor obras...en dat betekent zoveel als: Weg afgesloten vanwege werkzaamheden. Oeps!Wat blijkt nu? De werkzaamheden van vorig jaar hebben zich verplaatst naarPAL voor ons nieuweappartement. We hebben dus eigenlijk (ook al hebben we er tot nu toe geen melding van gemaakt) ook wel 9 weken afgezien.....! Gelukkig was het weer geweldig en zijn we tot een week geleden veel gaan wandelen met Ghita. Een wekker hebbben we hier niet nodig gehad. 's Morgens in alle vroegte werd je wakker getrild uit bed. Behalve 's zondags kon je amperop het balkon zitten. Soms waren de werkzaamheden zo lawaaierig dat je je eigen woorden niet verstond....vaak werden er straatstenen geslepen en dan moest je wel naar binnen vanwege de enorme stofwolken. Eigenlijk zouden alle werkzaamheden al af moeten zijn maar er worden er nu nóg 2 weken aan geplakt. Het slijpen van stenen gaat maar door! En dan komt daar sinds vorige week het pootje van Ghita bovenop. Sinds een week heeft ze last van haar linker voorpoot en we weten niet wát er precies aan de hand is.Als ze op staat strompelt ze de eerste meters en lopen wil ze nog maar amper. We weten wél dat ze hier meteen naar de meest zware medicijnen grijpen bij de dierenarts en onze dierenarts in Voerendaal is daar een felle tegenstander van....

We komen dus naar huis! Na 9 weken zon, zon en nog eens zon, en voor de rest toch wel héél veel genieten gaan we terug naar onze eigen stek met wat minder lawaai. Zondag laat in de middag/begin van de avond komen weweer aan in Heerlen. Si quiere Dios... (Es God bleef!) Tot dan! Overigens...filmpje is gemaakt dag na aankomst en de foto's zijn zeer recent!

groetjes! Irma...Huub en Ghitaatje!

Carla

Hè, wat vervelend nou dat jullie hetzelfde mee moesten maken als vorig jaar.
Gelukkig hebben jullie deze maanden heerlijk weer gehad, dat maakt bijna alles goed!
In Heerlen wordt het weer ook aangenamer, dus kom gerust naar huis.
Wees voorzichtig onderweg naar Nederland en we zien jullie spoedig weer. Bedankt voor de leuke verhalen.
Liefs Carla en Albert

wim en marijan.

hehe, wat vervelend!!!! dat jullie daar al die tijd niets over verteld hebben.... en nu die arme Ghita, niet leuk dat alles bij elkaar.
ik ben gistermorgen ook weer aan een "pootje" geopereerd, nu was mijn rechter knie aan de beurt.het is allemaal goed gegaan gelukkig ( de bloeddruk wilde niet zo erg goed meewerken tijdens de operatie maar dat is allemaal goed gekomen). Nu nog een weekje krukken en dan langzaamaan weer de oude worden zodat we van de zomer weer lekker wandelen kunnen.
het weer hier wordt ook beter, dus....jullie hebben de ergste winter toch maar mooi gemist.
Vanuit Nuth wensen wij jullie een heel goede, probleemloze terugreis en het aller-allerbeste met Ghita.
groetjes,
Wim en Marijan.

Wim van Winkoop

Ondanks alles was het toch geweldig of niet soms ? Goede en een veilige trip terug naar, als wij eerlijk zijn, jullie huisje in Nederland. Er gaat toch niets boven een Hollandse winter met stevige vorst en sneeuw. Daar kan toch geen Spaans zonnetje tegen op.

Emmy

Wat toevallig of nee toeval bestaat niet. Ik lees net jouw mailtje wat je mij als antwoord stuurde. Dus ik denk dan ga ik maar eens kijken op de blog. Wat mij verbaasde is dat jij dezelfde woorden gebruikte als ik namelijk Es God bleef,terwijl ik dit gewoonlijk niet zo gauw zal schrijven.Rest mij jullie een goede terugreis te wensen en tot gauw,groetjes Emmy

Wiel en Agnes

Goede reis naar huis jammer van het straatwerk maar dan hebben jullie dat gehad en het volgend jaar weer genieten van Zon en rust
Betershap voor jullie kleine vriend