Irma-en-Huub.reismee.nl

Zon, zon, zon en nog eens zon...

Natuurlijk weten we dat jullie niet zulke bofkonten zijn met het weer zoals wij..maar ik geloof dat dit wel uitzonderlijk is....we hebben al wekenlang alleen maar zon...zon... en nog eens zon..en strak blauwe luchten! Kan iemand me misschien een foto van een wolk opsturen want ik zou bij God niet meer weten hoe die eruit ziet! Alle gekheid op een stokje het weer is hier inderdaad fantastisch! De warmte brengt wel met zich mee dat we niet zoveel ondernemen wantonze kleine viervoeter kan helemaal niet zo goedtegen de warmte... Zelfs met de buggy krijgt ze nog teveel zon op haar lijfje en dat vindt ze niet altijd fijn. Ach.. er zijn ergere dingen om over te klagen! Misschien moeten we de naam van ons blog aanpassen van Reis mee... naar Leef mee...!

Ikzit de laatste dagen dus bestveel op het balkon met één van de drie spaanse kookboeken die ik heb aangeschaft en daarin lees ik veel en noteer ik gelijk de woorden die ik nog niet kenen deingrediënten die ik vanuit Spanje mee moet nemen omdat ze misschien bij ons niet te krijgen zijn.. Zo leer je ook nog eens wat!

Alsik mijn blik dan even de andere kant op laat gaan dan geniet ikvan een mooie vlakkeblauwe zee met in de verte een plezierbootje en op de voorgrond wat zacht wuivende palmboompjes.... Ach ja!

Wat valt er verder nog te vermelden? Zo met en met ben ik begonnen met het inslaan van allerlei lekkernijen die ik mee terug wil nemen naar ons kikkerlandje. Ik kan het maar niet nalaten..! Een van mijnhobby's is danook iedere supermarkt helemaal uitpluizen en dingen meenemen die ik niet ken maar me wel aan staan.

We hebben aanstaande zaterdag al 8 weken.. oftewel tweederdevan onze vakantie erop zitten! Onbegrijpelijk hoe de tijd vliegt! Maar...we hebben wel nog wat tegoed en hopelijk laat het weer ons niet al te veel in de steek als het eenmaal omslaat...want dat verwachten we hier toch binnen niet al te lange tijd. Enfin...tot dan genieten we nog een stukje verder!

Hou de moed erin..het duurt niet meer zo heel erg lang dan wordt het in Nederland ook voorjaar! groetjes...Irma, Huub...en Ghitaatje

Reacties

Reacties

Wim en Marijan Dirks.

hallo julie "bofkonten".
je zou er bijna jaloers van worden. Gisteren was hier wel al een beetje zon (hadden ze trouwens voor zondag voorspeld) maar vandaag is zij al weer weg. Koud is het gelukkig niet meer.
mijn zus (en buurvrouw) gaat met haar man a.s. zondag voor 8 weken naar Spanje, naar Oliva (in de buurt van Valencia geloof ik). ze gaan nu al de 3de keer. Zij hebben de caravan bij zich. Ze verheugen zich er erg op, ik vind het niet zo leuk....maar daar trekken ze zich niets van aan, haha.
Vanmiddag was Kenzo (hondje v.Janine) nog een paar uurtjes hier, zij moest voor haar werk in het ziekenhuis v.Maastricht zijn.Effe lekker kunnen knuffelen en een kleine wandeling gemaakt. (na de volgende operatie - ik wacht op de oproep- kunnen we weer lekker lange wandelingen maken.)
Lieve mensen, vanuit Nuth veel plezier nog en groetjes voor jullie en een knuffel vor Ghita.
en tot de volgende keer.
Wim en Marijan.

jeannette

hallo jullie 3-tjes,
jullie boffen inderdaad met het mooie weer, hier heerst momenteel een griepgolf, waaraan wij ook moeten geloven,bahbahbah,
maar verder is alles goed hier,
groetjes en een knuf aan ghita

Texas Rangers

Jongens, geniet ervan, we gunnen jullie het wel! en je hebt een leuke hobby, Irma, kookboeken, koken, supermarketen afstruinen, maaltijden plannen.. we zijn benieuwd wat je allemaal voor lekkers meenemen. Is een stuk makkelijker om mee te nemen met de wagen. We kunnen niet zo makkelijk iets uit Texas meenemen ivm gewicht ed, helaas. Ja de tijd vliegt om, he, we hebben ook iets van 1,5 maand nog over en gaan we ook weer richting NL.
tot de volgende mail
T.R.

Mieke

Vandaag was het hier de hele dag nevelig weer, maar de temperatuur was toch wel aangenaam met zo'n 10 á 11 graden. Toch niet te vergelijken met jullie temperaturen en de zon, maar............ook hier wordt het weer voorjaar. Ze voorspellen voor het weekend ook goed weer, dus dat wordt genieten in het Brabantse Land, in ons huisje.
Verder geen schokkend nieuws meer uit het Nutse. Ik zou zeggen "hou jullie taai" en bescherm Ghita voor een zonnesteek!!
Tot hoors en de groeten.
Huub en Mieke.

Emmy Goris

Hallo Irma,
Fien heeft ons jouw groeten overgebracht en ons inderdaad verteld dat het geweldig weer bij jullie is.
Wat leuk dat je op receptenjacht bent misschien mag ik weer eens een lekkere tip van je krijgen. Veel plezier nog en tot in april bij de gym.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!