Irma-en-Huub.reismee.nl

Hormigas

Hehe... we hebben het overleefd... dat wil zeggen...de afgelopen 4-5 dagen hebben we hier werkelijk een bijna'orkaan' achtigestorm gehad.We hebben hierdoor géén internet kunnen ontvangen en naar buiten toe was sowieso al nauwelijks mogelijk omdat het zand je hier in het gezicht vloog. Voor degene die het wil weten...het was daarbij ook nog eens ijselijk koud. Ik heb geslapen..(van beneden naar boven) met wollen sokken...een legging...daarover een pijama-broek, een topje..2 t-shirts over elkaar met lange mouwen én een pijama-top.!!! De ijsmuts heb ik nét niet op gehad. Het was hier een paar dagen lang dus echt BEREKOUD!! MAAR...vanmiddag alweer lekkerin een t-shirt op het balkon volop in de zon en daarna weer internet met open deur! Het weer is in één keer weer omgeslagen. Gelukkig!

Hormigas... dat zijn mieren.Mensen die geregeld bij ons over de vloer komen weten dat wij sinds afgelopen jaar een ijzeren mier aan de gevel hebben hangen.Je komt ze overal tegen. Een aantal jaren geleden heeft eenkunstenbaar uit Benicassimeen of andere miergemaakt en sindsdien zijn miereneen teken van herkenning van Benicassim. Er blijven me deze keer gegarandeerd weer een paar aan de vingers plakken...Naderhand in Nederland worden die zorgvuldig door Hupieop de juiste plaats tegen de gevel aan geplaatst. We plaatsen een paar foto's van de hormigas op onze site en wellicht dat jullie er één herkennen?

Jongens...hou het warm daar achter in het nóg koudere Nederland. We denken aan jullie!

groetjes van Irma...Huub...en Ghitaatje

Jolanda en Max

Beste Irma, Huub én Ghita!

Met bewondering jullie jullie weblog even ingezien m.n. de schattige foto's van Ghita.
Zojuist was Carla en Albert bij ons op bezoek en zij vertelde over jullie én Ghita uiteraard.
Zelf hebben wij ook zo'n schat en had wat specifieke vraagjes o.a. over trimmen.
Trouwens hoe gaat het met haar pootje?

Hopelijk tot gauw.

Groetjes