Irma-en-Huub.reismee.nl

Lief dat jullie met ons mee reizen

Hallo allemaal in Nederland, Vlaanderen en Texas!....

Ik wil jullie allemaal, ook namens Hupie en Ghita,bedanken dat jullie met ons mee reizen en ons ook zoaf en toe op de hoogte houden van het wel en wee in ons landje, in België en in Texas. Het is best wel leuk zo af en toe een reactie te krijgen op onze site en wat nieuwtjes te horen.

Vandaag hebben wij alwéér een rustige dag gehad. Lekker! We zijn vanmorgen naar de markt geweest en hebben daar wat groenten gekocht (Fien begint nu vast te watertanden!) en daar hebben we de nodige oh's en ah's in ontvangst genomen over Ghita en haar buggy.Eén mevrouw heeft haar niet alleengeknuffeld maar haar ooknog eenkusje op haar snuitje gegeven! Echt lief!

Verder was Ghitavandaag helemaal total loss. Gisteren hebben we een mega-stuk met haar gelopen, helemaalnaar de andere kant van Benicassim. Ze hebbeneen mooi houten pad aangelegd OP het strand en dat maakt het lopen met Ghita en de buggy een heel stuk makkelijker.

Omdat dit voor Ghita allemaal nieuw was wilde ze het hele stukzelf lopen... en vooral snuffelen...vandaar die moeheid! Haar neus is zowat versleten! Binnenkort zullen we wat fotootjes plaatsen over dit andere stukje Benicassim. Het weer is nog steeds prima. De zon heeft zich vandaag alleen wat minder laten zien maar we mogen bij lange na niet klagen!

Welnu...nogmaals bedankt en tot gauw!

groetjes van ons drietjes!

Texas Rangers

het is ons een groot genoegen om met jullie mee te reizen!
Liefs uit Texas --

Agnes

Heerlijk dat jullie zo genieten!

Hier de voorbereidingen voor de carnaval in volle gang ga met mijn zus Rina mee in de optocht in Hulsberg maar kan natuurlijk niet het thema verklappen dat voor later.
Onze prins en zijn vrouw zit in de familie... had pech dag voor zijn proclamatie werd hij voor een acute blindedarm geopereerd maar mijn nichtje Vianne heeft daarom de carnaval samen met haar twee kinderen geopend nu is hij gelukkig weer opgeknapt en kan hij het Hulsbergse beumerwalders door de carnaval loodsen
Ze hebben wel de krant gehaald !!!!
carnavalszondag gaat de O.B.N T.V de optocht weer filmen en uitzenden wij draaien dan met het vaste team koffieshop.
Geniet maar van de zon was hier vandaag ook maar wel een paar graatjes kouder.
Fijn weekend voor jullie drietjes en tot de volgende keer...
Agnes

Mieke

Irma, jij kunt al lekker op je balkon in de zon zitten.......wij doen dat vanachter onze ramen, want het is wel zonnig hier, maar ook aan de frisse kant. Volgende week zouden we zelfs een beetje winter kunnen verwachten!!!!!!
Jullie op vakantie maar wij ook, want we hebben onze vakantie ook al geboekt. Onze reis gaat naar het verre Amerika met aankomst in Los Angeles en dan met de bus een rondreis van 18 dagen in het mooie binnenland zoals de Nationale Parken en ook de Grand Canyon. Dit alles gaat echter pas in september a.s. gebeuren. We hebben nogal wat feestjes dit jaar en met deze reis vatten we dit dan samen.
Luidjes, geniet ze samen met het hondje en tot schrijfs maar weer.
Huub gaat ondertussen trouw maar "eenzaam en alleen" naar het Videoclubje.........!!!!!
Groetjes. Doei.

Frits en Dina

Hallo, Spanje gangers,
Mooi dat het jullie weer zogoed bevalt in Benicassim!
Nou jullie mogen wel blij zijn dat jullie nu in Spanje zitten ,want als je Piet Paulusma geloven mag komt er komende week echt vorst ,hij sprak zelfs van minus 15 graden.Zo koud zal het in Benicassim zeker niet worden.
Geniet ervan luitjes ,Groetjes Frits en Dina .