Irma-en-Huub.reismee.nl

Lekker rustig....

Hallo allemaal...hier weer een berichtje vanuit Benicassim. Het weer is hier nog steeds fantastisch....volop zon! Ik zit bij de open deur in een t-shirt dit berichtje te schrijven. Het is wel lekker handig dat we niet meer naar het wifi-cafeetje hoeven te gaan maar dat we alles vanuit thuis kunnen regelen. Fientje is zaterdag naar huis gegaan en zal zo langzaam wel weer de koffers aan het pakken zijn want vrijdag vertrekt ze naar Italië. Zaterdag hebben we haar naar het vliegveld gebracht.Zondagmiddag kwam Doris op bezoek...een Duits vrouwtje dat hier permanent woont in ditzelfde gebouw. Ze heeft een schitterend door haar zelf ingericht appartement...dan zie je gelijk weer het verschil tussen hoe de Spanjaarden leven en hoe de noord-Europeanen leven. Bij haar was alles heel stijlvol en vooral heel erg proper!. Door het hele appartement een schitterende tegelvloer!

Ze heeft een toy-poedeltje... Bunny genaamd....Ghita en Bunny kunnen heel goed met elkaar overweg en dat wel heel erg leuk!

Huub heeft haar kennis laten maken met Skype...en Doris heeft met een van haar Amerikaanse vrienden gesproken en haar via Skype gezien. En raad nu eens wat.....? Ze wil een computer en of Huub datvoor haar kan regelen.Ze is er inmiddels ook achter dat Huub technisch is dus heeft hij haar al geholpen met tv aanpassen en vragen voor dvd spelers te repareren volgden er gelijk op.......Zo wordt Hupie hier in Benicassim nog eens razend-populair...let maar op!

Vanmorgenis Huub gaanzwemmen...dat heet...eerst 45 minuten zwemmen, daarna 20 minuten in de sauna en daarna 20 minuten in een bubbelbad,Ik heb in de tussentijd het flatje 'aan de kant' gemaakt! Vanmiddag gaan we er op uit....nog geen idee waar naar toe maar dat zien we vanzelf wel weer!

Er zijn wel mensen die aan ons vragen wat we zoal de hele dag doen. Eigenlijk hetzelfde als thuis...gewoon...wonen en leven...maar vooral ontsnappen aan dat vieze weer. Vanavond hebben we wortelstamppot met sausijsjes speklapjes...hoe Nederlands kun je het in Spanje hebben? Zodra de zon onder gaat keldert ook de temperatuur gelijk dus tegen de tijd dat het avond wordt en kouder...krijg je vanzelf zin in zo'n ouderwetse Hollandse warme hap.

We houden jullie wel weer op de hoogte van ons wel en wee!

Groetjes

Irma...Huub...en Ghita!

wim en marijan.

hallo mooiweergenieters.
alhoewel wij ook niet mogen klagen, het is droog en niet erg koud zijn we toch wel een beetje jaloers !!! in een T-shirt bij de open deur zitten mailen...wat een luxe, maar geniet maar lekker hoor. Als ik dat zo lees dan kan Huub misschien wel een "winter-vakantiewerk-job"gaan beginnen, haha. Kunnen jullie een paar maandjes langer blijven.
hier gaat alles zijn gewone gangetje: bakken, schoonmaken, boodschappen doen enz.enz.
zo, vanuit Nuth veel lieve groetjes en tot de volgende keer.
Wim en Marijan.

angel en dallas

Hi Irma en nonk Huub,
Komen jullie uberhaupt nog wel terug naar nederland?Ik kan me zo voorstellen dat het geen straf is om er 't hele jaar te vertoeven....geniet er maar lekker van... het is jullie gegund!
veel groetjes van ons twee