Irma-en-Huub.reismee.nl

Ghita in Oropesa.....

Lekker weertje vandaag dus zijn we naarOropesa del Mar gegaan o.a. naar de markt. Ghita mét de buggy uiteraard. Eerst een eindje heerlijk gewandeld en aansluitend ging ze fijn in debuggy en konden we lekker ongestoord over de markt lopen....totdat we bij een kraampje aankwamen waar van die speelgoed hondjes aangeboden werden die 'blaffen', lopen en kwispelen. Toen ze dát had gezienwas er geen houden meer aan. We zijn verder over de markt gelopen maar ze bleef heel alert om zich heen kijken of ze die hondjes niet nog een keer tegen zou komen.We zijn er nog eens aan voorbij gelopen om e.e.a. opfilm te zetten en onder het 'kopje' video's is het resultaat te bekijken.

Verder vandaag lekker bij de plaatselijke Chinees gegeten en daarna op het balkon in de zonverder genieten. De dag eindigde met een lekkerstokbrood, met lekkere Spaanse kaasjes en salami'sen een glaasje wijn en een fikse wandeling langs de kilometers lange boulevard....!

(p.s......ik heb gehoord dat het weer inons landje erg slecht is...... we proberen wat zon jullie kant uit te duwen..... ok?)

Paul

Zo te zien hebben jullie prachtig weer. Hier is het slecht weer. Regen, wind en koud. En voorlopig blijft dat ook zo.
En hou die pitbull van jullie maar goed kort anders verslikt zij zich nog in zo'n geëlektrificeerd hondje.
Maak er een fiësta van. Dat moet je zo spellen om te voorkomen dat mensen fietstas lezen en niet begrijpen wat dat hele verhaal met een fietstas te maken heeft.
Veel plezier en mooi weer. Ook namens mijn vrouw.

Nicole,Lucky,Splinter,en Floortje

Hey hallo jullie daar,

Gelukkig hebben jullie mooi weer en wil dan ook vragen of tante Fien wat zon mee wil nemen in t koffer.
Want ze melden niet veel goeds hier. Vanmorgen liep ik hier in de hagelbui brr brr brr.

Verder wens ik jullie nog een fijne laatste dag samen met tante Fien.

En een goeie terug reis voor mam.

Lieve groetjes en pootjes