Irma-en-Huub.reismee.nl

De komst van Fientje!

Hallo allemaal:

Het is weer zover....morgen komt Fientje weer! De tomaten liggen alweer klaar en ook de jam en het bruinbrood ligt klaar voor Fientje! Ghita weet het ook al... we zeggen al de hele dag tegen haar: Morgen komt tante Fien!!! We halen haar morgen af op het vliegveld in Valencia.

We hopen natuurlijk van ganser harte dat ze schitterend weer krijgt...maar dat hebben we helaas niet zelf in de hand. Vanmorgen zijn we beiden ff naar de kapper geweest. Zien we er tenminste weer 'goed' uit. Vooral Huub.... met geharste wenkbrauwen

Morgenavond staan natuurlijk de alom bekende grote mosselen op het menu....Heerlijk! En dat alles voor 1,65 euro per KILO!! Tja... zo wordt het tenminste voor iedereen duidelijk waarom we eigenlijk naar Spanje gaan! Het is gewoon bittere noodzaak want het leven hier is nog steeds veel goedkoper en iets betaalbaarder voor ons! (hahaha)

Welnu... we hebben verder nog niet zoveel ondernomen want we hebben alles op zijn elfendertigste gedaan....en gewacht op Fien voor het ondernemen van uitstapjes etc.

Tot een volgende keer....een fijn weekend toegewenst voor allemaal!

groetjes

Irma,.....Huub,.....en Ghita!

bart engermaine

was ik maar hondje bart .genietvanhet goede weer groetjes germaine