Irma-en-Huub.reismee.nl

Banditos !!!!!

BANDITOS!!!!!!

Heel veel nieuws! Gisterenochtend voor vertrek in Nimes ging ik met Ghita om 7 uur 's morgens buiten wandelen. Ik dacht al....het is wel muisstil en aardedonker maar ik hoef nergens bang voor te zijn want er zijn zóveel hotels in de omgeving! Ik ga met Ghita na 200 meter de eerste bocht om naar rechts.....daarna... na 200 meter de tweede bocht om naar rechts. Zo'n 50 meter van mij vandaan stopt een zwarte auto en 2 mannen stappen uit. Niks bijzonders... Dan gaat er plotseling keihard een alarm af! Ik denk...laat ik aan de andere kant van de straat gaan lopen want als dat alarm nóg eens afgaat dan schrikt Ghita zich helemaal wezenloos. Wát een ingeving van me! Ik ben werkelijk ter hoogte van die zwarte auto aan de ander kant van de straat...en bedenk je dan even dat er NIEMAND verder op straat loopt behalve ik en Ghita en het is aardedonker!. En dan gebeurt het.... Ik hoor iemand schreeuwen en twee mannen met BIVAKMUTSEN rennen terug naar die zwarte auto ...springen erin en racen weg. Ik schrok me werkelijk helemaal wezenloos! Ik denk dat ze vanuit een auto die geparkeerd stond op het terrein van het Ibis hotel iets gestolen hebben. De eigenaar van de auto schreeuwde keihard ...BANDITOS...BANDITOS!! Kijk...dát is nog eens een vakantie met spanning! Wie maakt er nou zoiets mee? Ík natuurlijk en ik had gelijk genoeg adrenaline voor de hele dag!

De reis naar Benicassim verliep verder voorspoedig. We hadden na 800 km stortregen op zaterdag!! gelukkig geen regen meer maar wel heel veel stormachtige wind. We hebben het overleefd en ons einddoel is bereikt!

Inmiddels zijn we helemaal geïnstalleerd! We hebben INTERNET Thuis!!!!! We liften mee met Café Torreon vlakbij...waar we normaal gesproken altijd naar toe gingen om jullie even op de hoogte te brengen van ons wel en wee. Huub heeft de satelliet-verbinding aan de praat gekregen en we hebben ALLE zenders die we thuis ook hebben!

Het hele balkon (20 meter lang!!) is vandaag ook nog Ghita-vriendelijk afgebakend door Huub. Verder heeft Ghita haar eerste plasje gedaan op het nieuwe hondentoilet en daar zijn we beiden zo trots op!! en zijn de boodschappen voor de eerstkomende dagen binnen.

Oh ja... ik zou het bijna vergeten.... We hebben ZON!!! Héél veel zon! In t-shirt buiten lopen! Ik wil jullie helemaal niet jaloers maken maar dat is toch niet slecht of wel soms???

Ok....de eerste Pollo (kip) ligt in de zelf meegenomen oven en is zo gelijk klaar om te worden verorberd . Een kip-smaak die niet te evenaren is met de Hollandse kippen!

We houden jullie op de hoogte van alle andere toestanden hier ter plekke!

Groetjes van Huub, Irma en Ghitaatje!

Reacties

Reacties

jeannette

gelukkig! jullie zijn gezond en wel aangekomen op de plaats van bestemming, eerlijk irma, ben je voortaan wel wat voorzichtiger als je met ghita erop uit gaat, jeetje zeg!
een tip< stuur huubje...
en dan dat mooie weer, daar doe je het toch voor,
veel plezier en geniet

carla

Wat spannend, zo'n wild-west rafereel. Je moet alles meegemaakt hebben, zeggen ze. Blij dat jullie goed aangekomen zijn. Bevalt het nieuwe appartement? Wij hebben nu al heimwee, al zijn we net terug. Geniet en beleef. Tot je volgende verhaal.
groetjes, Carla

Frits En Dina

Hallo,wat een begin zeg ,maar gelukkig is alles goed afgelopen en dat is natuurlijk het belangrijkste!Ik heb inmiddels al gehoord dat jullie op bezoek zijn geweest bij Gerrit en Martha.En dat het weer goed is in Spanje zie ik elke dag ,alleen als je naar het hotel loopt op de hoek mag je de webcam wel even schoonmaken en iets naar beneden stellen! hahaha.
Nog heel veel plezier en mooie dagen toegewenst ,
Adios Frits en Dina

mandy

hoi hoi , nou net weg en dan al meteen zo een avontuur mee gemaakt. Ben blij dat jullie er zijn. En dat het allemaal prima is daar. Nou jullie zijn net op tijd vertrokken want het koude weer komt er nu aan, dus maak ons maar blij met jullie verhalen van die zon daar. nou ik ga nu weer, heel veel plezier daar en we mailen snel weer xxxx mandy

Nicole, Lucky, Splinter en Floortje

Hoi hoi,

Fijn om jullie zo in de gaten te houden hahaha. En dat ik ook weet dat tante Fien goed is aangekomen. Verder wens ik jullie nog een hele fijne vakantie toe en weet zeker dat ik volgend jaar met mijn drie boefjes als verstekelingen mee reis met jullie.
Klein beetje jalouzie maar gun t jullie van harte en vooral geniet ervan.

Xjes en pootjes oet heele

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!