Irma-en-Huub.reismee.nl

Nog ff........

Hallo allemaal.....

De kerst goed doorstaan? Wij wel! Voor het eerst in 25 jaar géén gasten voor een kerstdiner en ik moet zeggen dat dat prima heeft bevallen!...ondanks het feit dat koken eenhobby is! Dus....eerste kerstdag lekker rustig aan met makkelijke gerechtjes voor ons tweetjes die weinig of geen tijd vergden en dag twee...samen met familie en vrienden naar de plaatselijke Griek! Ook absoluut niet fout!Het was lekker én gezellig en zéker voor herhaling vatbaar.

Nu nog even....... de engelen staan nog tot in het nieuwe jaar in de woonkamer en dan verhuizen ze weer met z'n allen naar de zolder. Aansluitend komt het dakkoffer van de auto naar binnen en begint het inpakken....het passen en het meten!

Huub kan niet wachten totdat hij eindelijk de zon en de warmte weer om zich heen heeft. Ik ben wat makkelijker...ik vind kou wel lekker... alleendat natteen grijze weer hoeft voor mij niet zo.

Ondanks alles...het aftellen isnu serieus begonnen. Ghita heeft ondertussen al honderden keren gehoord dat we op vakantie gaan....haar oortjes gaan nog steedsspits maar ze gelooft er niet echt meer in. We hebben het haar al té vaak verteld!

Maar.... ze zal het vlug genoeg door hebben dat we ECHT binnenkort gaan vertrekken.

Huub, ikzelf en Ghita wensen jullie een heel goede ROETSCHJ in het nieuwe jaar en een heel gezond en gelukkig 2012! Tot schrijfs in Benicassim!

Huub, Irma en Ghita!

Reacties

Reacties

jeannette

geweldig die voorpret!
ik wens jullie ook een fantastisch nieuwjaar, goede gezondheid en vooral heel veel zon en plezier in spanje,
veel liefs

wim en marijan dirks

hallo jullie 3tjes.
wij dachten dat jullie al weg waren, sorry, vandaar geen kerst- en nieuwjaarswensen. Bij deze dus VAN HARTE !
Ja, voorpret is eigenlijk al een beetje vakantie, geniet daar dus ook maar van. dat Huub zich op de warmte verheugt kan ik me goed voorstellen, zou ik ook doen, ben altijd weer blij als het bijna mei is en de winter weer weg. Wim houdt ook niet van grijs en nat( krijgt hij slechte zin van, haha), kou maak hem niet zoveel uit.
bijna vakantiegangers....veel voorpret en sterkte bij het pakken en meten.
een goede "roetsch"en een probleemvrij en gezond 2012.
Wim en Marijan.

bart engermaine

een goed en gezond 2012

eengoede vacantie

hans&lisette

wij wensen jullie heel veel plezier in het zonnige spanje.
het is er in ieder geval warmer als hier in dit takke klimaat.
en wat het inpakken betrefd. kan op mijn manier heel vlug
koffer vol aanstampen en wegwezen. wij wensen jullie
een heel goede reis en veel gezondheid voor 2012
tot horens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!