Irma-en-Huub.reismee.nl

Home Sweet Home

Home sweet home....

Het vervolg van tja.....! Het kabaal werd ons toch écht teveel.(zie de video's)Het was gewoon niet leuk meer. 's Morgens om 8 uur werd je al zowat je bed uit getrild en dat ging dan de hele dag door tot 6 uur 's avonds. Het was nét wat teveel van het goede en als je dan ook nog de bewolkte lucht ziet en de druilerige regen over je heen krijgt dan is de beslissing toch nog gauw gemaakt. De reis hebben we allemaal goed doorstaan. Het is toch een hele onderneming om alles weer in te pakken en naar huis te krijgen want er ís me natuurlijk wél het een en ander aan de vingers blijven plakken van een paar kilo Serranoham en Lomo tot paella-pannetjes aan toe. Dan vergeet ik gemakshalve de andere pannen nog die ik heb meegenomen. Ach ja... een mens moet toch wát! Vergeet vooral de zon niet... daar had ik óók nog een plaatsje voor gevonden! Luitjes... het is mooi geweest... we hebben er van genoten en gaan nu hier in Nederland verder met het genieten van de zon en vooral van de rust. Tot een volgende keer! Groetjes en bedankt voor het met ons mee reizen!

Huub....Irma.....en Ghita!

wim en marijan

hallo jullie 2.
wat jammer dat jullie door die geluidsoverlast "weggejaagd"zijn. echt erg !!!
zijn jullie wel al thuis? zo niet dan: WELKOM IN NEDERLAND, BIJ EEN TEMPERATUUR VAN 13o.
groeten en tot mails/bels/ziens
Wim en Marijan.

Wiel en Agnes

Jammer dat de berichtjes zijn afgelopen vond het wel grappig jullie zo ver weg en toch dicht bij! carnaval was weer een succes in het bejaardenhuis maar ook in de optocht ! eerste prijs

Jo en Rinie

Welkom terug in ons mooie landje. Misschien krijgen wij hier snel mooi weer en laten we hopen niet teveel lawaai? Fijn om jullie weer gezond te ontmoeten.

Tot later en groet.