Irma-en-Huub.reismee.nl

Tja......

Tja... wat doen we eraan?

Ons appartementje is langzaam maar zeker wat té lawaaierig aan het worden. Aan de voorkant...aan de balcon-zijde... zijn ze een nieuwe weg aan het aanleggen.

De constructie-werkzaamheden leveren helaas nogal behoorlijk wat overlast op. In één van onze appartementen wordt ook nog eens stevig gerenoveerd....tegelvloer...badkamer etc. wordt er verwijderd ...en aangezien het appartement sowieso al behoorlijk gehorig is, is dat dus factor 2 van de overlast. Factor 3....vlakbij....aan de achterzijde van het appartement is een groot hotel waar ze de afgelopen week zijn begonnen met het aanleggen van airco's in alle 70 kamers die aan onze achterkant grenzen. Het is natuurlijk begrijpelijk dat ze al deze werkzaamheden buiten het seizoen doen ...maar voor de vakantieganger van dít moment zijn het niet zo'n fijne factoren! Zeker als het weer niet écht meezit of uitnodigt om veel naar buiten te gaan.... We hopen op het beste maar als het weer niet ál te best wordt en we gevoelsmatig té veel op het flatje moeten vertoeven dan gaan we ons toch nog maar bedenken over hoe lang we nog hier willen blijven. Jullie horen/of zien het vanzelf wel weer.

Rinie Dohmen

Wat vervelend voor jullie. Ik zal duimen dat tenminste het weer nog wat meezit. Ik kan me voorstellen dat oordoppen ook geen optie is. Probeer er toch nog maar van te genieten en neem niet te vlug het besluit om te vertrekken. Komt tijd komt raad. Groetjes Rinie en Jo.

Texas friends

O jakkes zeg dat begrijpen wij volkomen.. al dat lawaai daar zouden wij ook gek van worden. Is het weer dus omgeslagen?Toen wij laatst keken, was het nog prachtig zonnig weer. Ja jongens bekijk maar goed hoe en wat, en wij horen het wel.. sterkte ermee!
Hub en Pam

jeannette

dit is natuurlijk niet leuk, ok, het zijn dingen die gebeuren moeten, maar als je er tussen in zit is de lol gauw weer voorbij zeg!
hopelijk gaat de zon weer snel schijnen voor jullie,
groetjes jeannett

harmposthuma@versatel.nl

Dit is natuurlijk niet prettig en zeker als het weer niet
mee werkt....Misschien is het dan beter om naast de
Tokkies te vertoeven ?????? Maar als morgen de Zon
weer schijnt ziet alles weer anders uit.......GRTS...
harm annette

Mac & Maureen McCreedy-Kavanagh

Ah, sorry Irma & Huub that you are having noise problems. We got back from Ireland Thursday evening and, if it's any consolation to you, I too had a problem, namely de griep & spent 8 days in bed! The badness has to come out somehow!
Liefs, M & M. X

Dina/Frits

Hallo, Ik reageer wel wat laat ,maar wegens drukte kon het niet eerder,maar er zijn toch nog wel op andere locatie,s in Benicassim wat te huur! Vraag het aan Paula die weet denk ik nog wel het adres waar ik het al eerder met jullie over gehad heb!Op op de camping Bonterra daar een huisje is wel zo gezellig !
Heel veel succes met het besluit ,maar de optie nu naar nl terug te gaan is echt geen optie hoor het weer is echt heel onstabiel,Martha en Gerrit moeten terug zijn (sinds zondag) maar ik denk dat ze direkt bevroren zijn,hahaha