Irma-en-Huub.reismee.nl

Geen nieuws goed nieuws

Geen Nieuws Goed Nieuws?

Lange tijd niets laten horen.....en dat komt niet in de laatste plaats doordat mijn laptoppie bijna de geest had gegeven. Huub heeft er erg hard aan gewerkt om het ding weer enigszins aan de praat te krijgen en toen dat eindelijk lukte hebben we vlug een stickje gekocht om alle gegevens in ieder geval te bewaren. Vandaar!

Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje. We hebben een groot winkelcentrum hier vlakbij ontdekt en omdat het..... ál....., of liever gezegd pás.... de vierde keer sinds wij hier zijn heeft geregend zijn we daar naartoe gegaan.

Er was ook een Makro maar die verkochten alleen maar Food....maar wel leuk en lekker om te zien! Zoals altijd en overal..... het water loopt me in de mond met al die lekkere dingen die ze uitstallen. In dit geval kwam dat door die overheerlijke Serrano-hammen die ze hier aanbieden. Ik zou zó in eentje willen bijten maar ik heb me nét op tijd weten te beheersen!

Ghita heeft hier de tijd van haar leven. De buggy... WAT EEN UITKOMST....! En wat voelt ze zich daar toch lekker in! Zie bijgaand filmpje!

Ik hoop dat het geen week meer hoeft te duren voordat jullie allemaal weer wat van ons horen.....!

Fijn weekend..... (Wat is dat ook alweer?)

Groetjes

Huub...Irma en Ghita!

Reacties

Reacties

Hub en Pam

Wij vonden het ook van jullie kant opvallend stil...gelukkig hebben jullie het lepke weer aan de praat gekregen! Goed zo, Huub!

Agnes en Wiel

Wat jammer nou voor jullie ,maar om jullie even wat op te vrolijken dan maar een berichtje uit Hulsberg waar het weer vandaag pet was maar beter vandaag dan de volgende week .Pakje hangt klaar dus.....
zondag eerst koffieshop in "Op den Toren na afloop ergens gezellig wat eten en Maandag in Hulsberg met de optocht. Waren jullie geen carnavalsvierders?
Leuke blog hebben jullie ik ben in Belgie op cursus en heb mijn eerste blog aan gemaakt . mijn URLadres is : http:/reizenontdekken.blogspot.com
dus als het wat bar is met de geluidsoverlast kijk maar eens op mijn eerst e blog
groetjes Wiel en Agnes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!