Irma-en-Huub.reismee.nl

Wat is de wereld toch klein.

Voordat we vertrokken naar Spanje hebben we via een forum contact gehad via de mail met Dina en Frits Jansink om wat meer te weten te komen over Benicassim omdat zij hier regelmatig overwinterden. Dit jaar konden zij wegens omstandigheden helaas niet van de partij zijn maar we onderhouden wel nog steeds email contact. Via Frits kregen we te horen dat 2 stellen op de camping Bonterra verblijven waar hij regelmatig contact mee heeft.

Op verzoek van Frits zijn we de groetjes gaan overbrengen. We werden zeer gastvrij onthaald door Paula, Sjaak, Martha en Gerrit. (Op de foto van links naar rechts.)

In het appartementencomplex waar wij verblijven hadden Yoke en Wim voor een maand ook een appartement gehuurd. Inmiddels zijn zij weer vertrokken naar Nederland. Op de avond vóór hun vertrek hebben we nog gezellig een glaasje gedronken. Yoke en Wim hadden in het verleden een camper en tijdens het gesprek op de camping bleek dat Paula en Sjaak en Yoke en Wim elkaar kennen en nog op bezoek zijn geweest bij Yoke en Wim in ons appartementencomplex en dat zij óók in Zeeland wonen. Zo zie je maar weer.

Wim en Yoke

Zo te zien is het nog steeds gezellig in Benicassim. We missen jullie allemaal jongens. Geniet er lekker van. Het wordt daar nog één grote familie!

Wim van Winkoop

En ik maar werken ! Zo te zien gaat het jullie harstikke goed en zo hoort het ook, geniet ! Een hand voor jou Huub en een kus voor Irma...En niet te vergeten een knuffel voor het hondje.