Irma-en-Huub.reismee.nl

Mooi weer, Harley Davidson en shoppen voor een Villa.

Hier is genoeg te beleven!

Wát wil een mens nog meer? De zóveelste dag op een rij dat we schitterend weer hebben! Het was zó warm 21-22 graden dat zelfs de Spanjaarden op het strand lagen te zonnebaden... en dat op 6 februari!

Vanmorgen is Huub eerst nog naar een jaarlijks treffen geweest van Harley Davidson motoren. Die komen vanuit heel Spanje bij elkaar in....jawel: Benicassim! Het is echt heel erg leuk om mee te maken. Ik weet niet hoeveel van die apparaten er de hele dag door de stad zwierven! Ik ben thuis gebleven want Huub wilde alles filmen en tijdens alle feesten wordt er in Spanje behoorlijk wat vuurwerk afgestoken... liever gezegd... ze laten bommen ontploffen... te pas en te onpas....op ieder willekeurig moment van de dag... en dat wil ik Ghita niet aan doen. Eerlijk gezegd...mijn eigen oren ook niet hoor! De knallen zijn écht gigantisch!

Vanmiddag zijn we gaan shoppen voor een nieuw winter-verblijf. We hadden 2 villa's op het oog... die heel mooie witte met de trappen aan weerszijden en ook nog een mooie met een uitzicht-toren. (zie bijgaande foto's) We hebben gewikt en gewogen en de prijzen vergeleken maar aangezien IK aan de beurt was om een keuze te maken (we doen dat altijd om beurten) heb ik gekozen voor de witte villa. Wat een droom....nietwaar?

De vaas van ons huidig onderkomen in Heerlen past perfect in de nieuwe achtertuin!

Zodra onze Bed and Breakfast gereed is zal ik jullie allen de prijslijst doen toekomen van kamers mét en zonder zeezicht. We moeten het toch op een of andere manier terug verdienen nietwaar?

Tot dan!

Groetjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!