Irma-en-Huub.reismee.nl

Steile haren, geharste wenkbrauwen en een verhuizing?…………

Tja... het leven gaat gewoon verder... en de haren groeien hier net zo hard als in Nederland dus was een bezoekje aan de kapper geen overbodige luxe. Samen... naast elkaar in de stoel is óók een leuke ervaring! Hupie werd door de ene donkerharige kapster onder handen genomen en ik door een andere. Na afloop werd Huub nog getrakteerd op een harsbeurt van zijn wenkbrauwen en oren..... ik moest alles vertalen...zoals:... doet het geen pijn...? Nee hoor.. riep ik voordat Huub de kans had om te antwoorden. Weet Huub ook eens wat al die vrouwen moeten ondergaan om er acceptabel uit te blijven zien! We zijn nu in ieder geval weer een kwartje meer waard..of niet soms?

Gisterenmiddag zijn we naar een super-grote Carrefour gegaan in Castellón. Nou ja.. daar zou ik wel een hele dag om kunnen krijgen. Alleen al op de afdeling vers vlees en kaas. Fenomenaal! Het water liep me in de mond. We gaan er nog een keer naar terug als het weer niet zo goed is. Vlakbij ligt ook nog een Lidl en een Aldi. Wat wil een mens nog meer?

Vanmorgen heb ik een heel stuk met Ghita gelopen en kwam een Duitse mevrouw tegen die hier permanent woont. Ik heb haar gevraagd of zij geen appartementen te huur weet. Op dit moment wordt er een nieuwe weg aangelegd pal langs ons huidig appartement. Dat is natuurlijk iets minder en de werkzaamheden zouden (volgens Spaanse begrippen) één jaar duren... dus reken maar op 2 jaar.

Zij wist één appartement te huur voor nagenoeg dezelfde prijs... wel groter dan ons huidig appartement... óók met uitzicht op zee en een groot balkon....met goede bedden... en een afgesloten parkeerplaats. Reden genoeg dus om daar eens naar te gaan kijken. We houden jullie op de hoogte.

Spannend hoor!

Tot de volgende keer........

Wim en Marijan

hoi.
wat een leuke köpkes, heel anders (Irma) wel erg leuk, vaker doen !!!
we zijn benieuwd naar een eventuele verhuizing. altijd werkers voor de deur is inderdaad niet leuk. dus.....zeker doen. spannend. we zullen het volgen.
groeten uit een heeeel koud en nat (motsneeuw) Nuth,
Wim en Marijan.

René en Mirella

Dag levensgenieters,

We volgen jullie verhalen regelmatig en soms zijn we wel een tikje jaloers.... Hier was het vandaag steenkoud, -4 graden, brrrrrr.... dus ben maar blij dat jullie in Spanje zitten..
Geniet ervan en Hub, beterschap...
Irma, je lijkt 10 jaar jonger met je nieuwe kapsel..

liefs, René, Mirella en de kids xx

Texas Rangers

Jongens, leuke kapsels, net een jong spaans stel!
Hou ons op de hoogte wb de verhuizingsplannen!

groetjes the Texas Rangers

Wiel en Agnes

Hoi jullie "bijdtjes"

Vind jullie euro`s meer waard hahaha
maar alle gekheid op een stokje het staat goed stijl haar maakt jonger en is ook nog eens goed koper ,
Als jullie soms hulp nodig hebben voor de verhuizing?
Ik ben de zolder aan het opruimen samen met de buurman dus ik weet hoe het moet , dat is niks meer voor Wiel geef die maar een belastingbrief dan is hij in zijn nopjes.
zo heeft ieder zijn liefhebberijen!
Tot de volgende mail groetjes uit Hulsberg