Irma-en-Huub.reismee.nl

STELLA

Wie had dát nou gedacht.....Op 52-jarige leeftijd kregenwe er een petekind bij..... Stella... en dan ook nog van Spaanse afkomst! Geweldig! Ze woont met haar ouders in Valencia en we zijn er heel vaak op bezoek geweest. Vorig jaar besloten we voor langere tijd meerdere maanden per jaar hier naar toe te komen en dat bevalt prima. Vandaag hebben we Fien naar het vliegveld in Valencia gebracht ... haar vakantie zat erop....endaarna zijn we uiteraard op bezoek geweest naar Stella! Dát was me wel een avontuur zeg! Zij hebben een heel erg mooie kat... (het merk ben ik even vergeten).....onze Ghita heeft het niet zo op met katten dus dat was blazen van de ene kant en heel hard janken van de andere kant,. Nogal een avontuur dus....en dan druk ik me wel heel erg zacht uit. Maar... we hebben het overleefd. Zowel peetouders, petekind.... ouders.... kat en hond! Vanavond gaan we lekker slapen... uitrusten.... en dan morgen weer opnieuw genieten van een mooie zonnige dag... althans... dat is wel het vooruitzicht....

Geniet nog van de winter....

groetjes

Huub... Irma en Ghita!

Wiel en Agnes

Hoi Hub en Irma,
Proficiat met jullie leuk petekind , zo zie je maar weer nooit te oud om nog een petekind te krijgen!
Hebben genoten van het filmpje van Benicàssim.
De avond van de OBN was gezellig we waren met 28 personen wij waren ook uitgenodigd omdat de heren de centen hadden geteld drie avonden en wij de OBN ondersteunen als koffieshop team bij verschillende aktiviteiten!
Nu gaan we richting Carnaval worden weer opnamens gemaakt en wij zijn weer op de koffieshop samen met Rinaen mijn buurman Lou
Mijn zus Rina en ik gaan weer mee met de optocht in Hulsberg onderwerp zijn we nog hard over aan het denken.
Kijk weer uit naar de nieuwe foto`s en berichtjes zo straaltwat warmte over uit dat mooie Spanje
Zondagse groet van Wiel en Agnes
(Over gedacht een mooie dia presentatie van die streek voor de bejaarden) door jou te maken?

JEANNETTE

WAT IS ZE GROOT GEWORDEN ZEG! EN ZO TE LEZEN VERVELEN JULLIE JE GEEN MOMENT, GENIETEN DAN OOK MAAR, WIJ HOUDEN HIER WEL ALLES ONDER CONTROLE...

GROETJES

astrid girgolas

hoi Irma en Huub- de verhalen tot nu toe zijn "'n echt op
vakantie zijn" voor jullie drietjes.Kan me voorstellen dat
Ghita in de buggy veel aandacht trekt en daardoor heb jij
Irma genoeg kletspraat te doen.Wij waaien hier bijna weg
en 't is nog flink koud- voor de rest loopt alles wel op
rolletjes-blijf genieten-groetjes ook van Stelios