Irma-en-Huub.reismee.nl

San Antoni

San Antoni,

Sint Antonius... de patroonheilige van Benicassim. Die wordt hier behoorlijk geëerd!.... één hele week lang! Gisteravond om 10 uur was er een optocht met allemaal mensen in klederdracht en die namen op hun beurt honden... poezen. .geiten.. kanaries.... pony's eenden.... cavia's.... paarden etc. etc...mee!. Alles liep mee in de optocht. Het is natuurlijk wel dé heilige van de dieren! Alle huisdieren werden gezegend. Ghita moest dus ook mee. In de buggy! Ik viel me wel een slag op tussen al die mensen in klederdracht mét buggy! Ghita vindt de buggy onderhand fantastisch! Ze moet wél moe zijn... maar áls ze eenmaal moe is nou dan vindt ze het gewéldig! En ze krijgt me er een aandacht mee!

Toen ik op de optocht stond te wachten kwam er een vrouwtje naast me staan met een boxer...Ze dacht natuurlijk dat er in de buggy een baby zat...! Ze schrok zich helemaal rot toen er een luid geblaf vanuit de buggy kwam...want Ghita had die boxer natuurlijk wel gezien! We hebben wél nog behoorlijk gelachen om het voorval!

Hoe Huub het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet.... maar hij stond dus wél op het podium naast pastoor met zijn camera! Ze moeten hebben gedacht dat hij van de Spaanse televisie was! Enfin... de details en verdere verhalen hierover volgen nog wel....

Groetjes vanuit een (nog steeds) zeer zonnig Benicassim!

Huub...Irma.... en Ghita!

Reacties

Reacties

Texas fans

Jullie maken vanalles mee, leuk zo'n traditionele optocht, om dat mee te maken! Nou jongens jullie hebben niets te klagen en komen niets te kort daar, en Ghita is ook in haar element.. wat wil je nog meer?
groetjes Pam en Hub

Elly

Hallo Huub en Irma,

Gauw even reageren.
Ik wist tot nu toe niets af van jullie site.Paul heeft die gekregen maar de communicatie was even niet zo goed.
Daar wij beiden n eigen computer hebben kan ik dat niet zien.
Heel erg leuk dat wij kunnen meegenieten van jullie vacantie daar.
Ik heb nog niet alles gelezen maar dat doe ik vanavond als ik wat meer tijd heb.
Bij ons is het weer flink koud aan t worden dus kunnen jullie extra genieten van die heerlijke zon.
Heel veel genieten jullie twee en ik zal regelmatig jullie reisverslagen bekijken. Groetjes uit Brunssum

Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!