Irma-en-Huub.reismee.nl

Tomaten ... de buggy en internet.

Tomaten...de buggy en internet.

Tomaten... 1 kilo voor 1 euro.... En wát een joekels! Qua smaak ook veel beter dan bij ons!.... Dus...Fien... je kunt de koffers alvast pakken want de tomaten wachten op je!

Wat is het leven hier toch anders dan bij ons...! Vanmorgen lekker ontbeten en daarna een héél eind gaan wandelen met Ghita. Na een aantal kilometers werd ze moe en dan is die buggy toch een uitkomst zeg! Geweldig! Nu zit ik lekker op het balcon.. de deuren staan wagenwijd open zodat de warmte lekker naar binnen kan. Ruwe schatting is het toch wel zo'n 25 graden beschut in de zon.

Internet thuis kunnen we vergeten. We hebben de 'sleutel' gekregen van de huisbaas maar het bereik is onvoldoende... dat houdt dus in dat we 's avonds naar het wifi-cafeetje moeten gaan waar we dan onze post kunnen ophalen en verzenden. Maar... dat mag de pret niet drukken. Eigenlijk missen we dat internet voor geen meter... en diegene die ons perse wil spreken... we hebben de handy altijd aan staan en bij ons... dus wat wil je nog meer?

Mensen...we proberen wat van die zon jullie kant uit te duwen...maar of dat lukt?

Tot een volgende keer....

Groetjes van Huub... Irma en Ghita!

Wiel en Agnes

Hoi Hub en Irma,

Daar kun je wel een pannetje soep van Koken, heerlijk he zo'n temperatuur . Geniet er maar van en tot de volgende foto's
Wiel en agnes

Fien Willems

Ik verheug me alvast op de tomaten.

Arie de Jong

Interessant al die verhalen.
Complimenten voor de stijl van schrijven.
Wat internet betreft: ik maak gebruik van een dongel van Vodafone. Die kun je hier (in Portugal, maar waarschijnlijk ook in Spanje) kopen en activeren.
Je betaalt hier €10 voor dataverkeer (600 MB) of voor tijd (10 uur). Je hoeft dus geen abonnement te nemen.

Mac & Maureen McCreedy-Kavanagh

Ola Huub, Irma, Ghita & natuurlijk "Tante Fien" (aangenaam),
Really enjoying your account of your Spanish adventures (especially as the temperature in Brunssum is going down to 5 degrees tonight!!). I can almost smell that lekker PAELLA! We leave for "sunny" Ireland in 12 days' time and will indulge in the Irish equivalent of Paella which is, of course, Irish Stew (doesn't sound half as delichious as Spanish Paella, eh!). Groetjes / Cheers / Slainte / Salud! XXXX