Irma-en-Huub.reismee.nl

Dag 3

Hallo allemaal:

We zijn al de derde (volle) dag hier en het bevalt HEEL ERG GOED!! Ghita heeft hier ook de tijd van haar leven... ze heeft al erg veel gewandeld en was daarna blij als ze in de buggy verder mocht. We hebben nog geen internet 'thuis' maar we hebben de hoop nog niet opgegeven. De huisbaas heeft ons verteld dat we met hem mee mochten liften zodra zijn modem opnieuw was geïnstalleerd... en als men in Spanje woensdag zegt dan zou dat best wel eens volgende week woensdag kunnen worden! Heerlijk hoe gemakkelijk de mensen hier leven. Je raakt er nog aan gewend ook! Morgen hebben we markt in het dorp. Morgenvroeg vertrekken we dan samen met Ghita... lopen eerst een paar kilometer langs de boulevard en dan via het centrum naar de markt. Tegen de tijd dat we bij de markt aankomen is ze moe genoeg... kan ze in de buggy.... en wordt ze niet onder de voet gelopen op het marktplein! We hebben al wat leuke reacties gehad als ze in de buggy zat..! Qué lindo!!!! Wat mooi! Een hond in een buggy!

Hupie heeft de schotel geheel geïnstalleerd.... We krijgen alle zenders die we ook in Nederland hebben en dat is hier toch wel leuk want na 6 uur 's avonds is hier écht niets meer te doen... lekker rustig dus! 50 euro gespaard want we hadden al een installateur besteld om de schotel uit te richten maar we kwamen er namelijk achter dat de LNB oftewel de kop van de schotel naar de ...... was! Kunnen we 4 keer van uit gaan eten hier met 2 personen wel te verstaan! Ook leuk!

Vandaag hebben we 3 kilo mandarijnen gekocht voor anderhalve euro!! Ook niet verkeerd!

Het leven is hier echt nog een stuk goedkoper. (We moeten de reis natuurlijk op de een of andere manier terug verdienen!!).

Welnu... we laten wel weer iets van ons horen!

Groetjes

Huub....Irma.... en Ghita!

Zie ook de foto's van het uitzicht vanaf het balkon... een foto van Ghita (alweer) in de zon! en van de geïnstalleerde schotel! Ook fijn!

Bert

Met veel plezier lees ik jullie reisverslag aangevuld met de op-en aanmerkingen van anderen. De opmerking van Paul (bij de foto van Ghita) om Irma op het "kleedje" van Ghita te zetten gaat wel heel erg ver. Zoiets doe je niet, Paul!! Ik denk dat Hupie een betere kandidaat is. Hupie op het kleedje... dan naar de plaatselijke markt en je krijgt de mandarijnen zelfs gratis met nog anderhalve euro er bij.
Irma en Huub, geniet van jullie verblijf in Spanje. In Nederland is het nu koud en nat.

bart en germaine

bedank voor de fotos en geniet maar van de welverdiende rust . ook wij genieten met jullie mee, door dat wij jullie blog kunnen lezen .
groetjes bart en germaine