Irma-en-Huub.reismee.nl

Het aftellen is begonnen.

Hallo allemaal......

Onze overwintering komt steeds dichterbij! Heerlijk! Gisteren zijn we nog even met Ghita naar de dierenarts geweest. Haar oortjes zijn gecontroleerd en ze heeft nog een prikje gehad tegen para-influenza en de ziekte van Weil. Ook hebben weeen hele apotheek meegekregen aan medicijnen die ze eventueel in Spanje nodig zou kúnnen hebben. En met het telefoonnummer op zak van onze eigen dierenarts in Voerendaal moeten we in Spanje toch een héél eind weten te komen zonder daar alwéér een arts te moeten raadplegen. Maar ja... met die van Paffen weet je het maar nooit! We zijn op de terugweg van de dierenarts nog even langs Pet's Place gegaan en hebben daar een bescherm-deken gekocht voor de achterbank van de auto. Héél handig! Er is ruimte in gemaakt voor een drinkfles voor de hond... voor een etensbakje.... en voor van alles en nog wat!... én het beschermt de achterbank van de auto! We hebben er zo langzamerhandécht zin in! We hebben hier in Nederland nét genoeg winter meegemaakt en zijn er nu echt helemaal klaar voor om een ander klimaat op te zoeken. Oud en Nieuw gaan we lekker onder ons tweetjes vieren.....Na een vrij hectisch en stressvol jaar zijn we er helemaal klaar voor om ons over te leveren aan een stukje rust-en 'verstand op nul-' tijd!! We houden jullie verder op de hoogte van het wel en wee van ons vertrek en verblijf! groetjes en een goede 'roetschj' in het nieuwe jaar!

Huub en Irma (en Ghita)

Carla van Haasen

Hallo Irma en Huub,

Wat een prachtige site hebben jullie. Leuk om jullie belevenissen mee te kunnen genieten in dit overwinteringsavontuur.
Een goede voorbereiding is het halve werk, dus met Ghita zal het wel goed gaan.
Wij wensen jullie héél veel plezier en tot in het nieuwe jaar.
Groetjes Carla en Albert

jeannette

ohh, wat gaat het hard en ik ben nog steeds niet naar jullie mooie kerstversiering wezen kijken, probeer nog ff aan te wippen.
wat leuk deze site, nu kunnen we jullie blijven volgen als jullie genieten van mooi weer en wij hier in de kou achter blijven.
fijne jaarwisseling,
groetjes jeannette

wim en marijan dirks

leuk zo om te lezen wat jullie de laatste dagen en vanavond doen. fff lekker niets doen dus. Groot gelijk.wij gaan naar Ransdaal zoals elk jaar, een vriendin van ons is vandaag nl jarig, dus..... verjaardag vieren en dan meteen maar wachten tot na 24.00 uur om naar huis te gaan. Is zo'n beetje traditie geworden. Thuis drinken we dan nog samen een glaasje op het nieuwe jaar en dan naar bed. Wij gaan trouwens 15 jan.a.s. ook nog helemaal onverwacht een paar (5) dgn. weg, hebben we van Janine en vriend gekregen. we gaan heerlijk met z'n 4en en hond (cocker) naar "ons" hotel in Oostenrijk. we verheugen ons er behoorlijk op.
Maar....wij wensen jullie een heel fijne jaarwissel en natuurlijk een super tijd in Spanje, geniet maar van alles en vooral van elkaar !!!!
groetjes,
Wim en Marijan .

Ernst & Kitty

Voor dat de grote reis begint is er toch nog iets aan de beurt en wel "Irma is jarig" lang zal ze leven hartelijk gefeliciteerd Kitty en Ernst en nog vele jaren in gezondheid en geluk:-)

frans en leny dolata

wij wensen jullie een heerlijke tijd ,en geniet er van

Huub en Mieke

Wij wensen jullie een hele leuke reis en een hele goede overwintering.
Sterkte met Ghita.

Texas fans

Bienvenidos a espana!!
Jullie zullen moe maar heel blij zijn, om lekker in spanje te zijn in de warmte.. wij horen graag van jullie als jullie acclimatiseerd zijn..veel plezier gewenst en tot mails! Pam en Hub (honorary ermines)

leny.dolata@hetnet.nl

hi Irma en Huub
fijn tehoren dat jullie zijn aangekomen,,,dus nu is het begonnen ,geniet er van
gr uit brunssum