Irma-en-Huub.reismee.nl

Spanje of Zuid Amerika

Reacties

Reacties

Texas Rangers

Vraag ze ook eens wat een Tarapoto is, daar zijn wij nieuwsgierig naar! :)

wim en marijan.

hallo jullie 3tjes.
veel nieuws is er niet te vertellen.
ben jl vrijdag op controle geweest en mijn li knie is weer bijna OK,ik sta nu op de opnamelijst voor de rechter. gelukkig,kan ik "straks" weer lekker de bergen in.
gistermorgen begon met behoorlijke sneeuwbuien, Kenzo en ik zijn 2 x wit en nat thuis gekomen( die 2 zitten weer in OOstenrijk).Net voordat de optocht begon scheen de zon.Welke Heilige zal dat geregeld hebben??(na de beloofde worst!!!)Wim en ik zijn niet gaan kijken, hebben lekker warm binnen een Oostenrijkse film zitten kijken. Lekker wijntje erbij. Zalig.
zo mensen, vanuit Nuth, lieve groeten en tot de volgende keer.
Wim, Marijan en Kenzo.

irma

Hallo allemaal...
Tarapoto (ik heb het zelf ook moeten opzoeken) is een stad in Peru...dus...vermoedelijk zijn de bewoners van de villa oorspronkelijk van Peru uit de stad Tarapoto....!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!