Irma-en-Huub.reismee.nl

Grafity?....... of toch niet?

Zo...Ik was eens even gaan kijken naar de nieuwe weg die er vorig jaar mede de oorzaak van was dat we vroeger naar huis zijn gekomen. Het is wel erg mooi geworden! Overal bankjes waar je op kunt zitten en mooie verlichting dicht bij de grond die 's avonds gegarandeerd voor een mooi effect zorgen. Maar wat me het meest verbaasde was dat er al grafity op de nieuwe muur gespoten was...! Vreselijk jammer! En zoveel! Het doet gelijk afbraak aan het hele project. Maar wát schetst mijn verbazing....? Toen ik 's avonds ging kijken naar de mooie verlichting zag ik dat er helemaal geen grafity op de muren was gespoten maar dat er openingen in de muur waren gemaakt waardoor de verlichting zichtbaar werd. Heel erg apart en erg mooi! Zo zie je maar weer...

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie