Irma-en-Huub.reismee.nl

Tijd te kort!!!!

Na een vervelende periode, waarbij we hier in Benicassim op 13 november toch nog vrij onverwacht werden geconfronteerd met het overlijden van mijn broer, hebben we de draad van het leven weer opgepakt. Rust zacht Hein!

De titel zegt het al…we komen tijd te kort. Echt waar! We komen hier tijd te kort! Sinds vorige week zijn wij lid geworden van de plaatselijke sportvereniging, zo zou ik het dan maar willen noemen. Je registreert je in het zwembad en hebt dan de keuze óf je kiest alleen voor het zwemmen, of je kiest voor een abonnement waar je toegang hebt tot alles. Het is het laatste geworden! Voor nog geen 38 euro per maand per persoon mogen we aan alles deelnemen. Het schema voor ons ziet er vooralsnog als volgt uit: Maandagmorgen beiden naar de acquagym, (ik ben er vanaf de eerste les aan verslingerd!) dinsdagmorgen gaat Huub naar de yoga, woensdag gaan we weer beiden naar de acquagym, donderdag gaat Huub weer naar de yoga, en vrijdag gaat Huub baantjes zwemmen en ik ga naar Zumbaaaaaa……..samen met Alie en Thea! Heerlijk! Verder kunnen we gebruik maken van de fitness ruimtes, er worden pilates-lessen gegeven, steps, bodypump, teveel om op te noemen.. en er is een bubbelbad (HEERLIJK!!!!) en een sauna. Ik vraag me iedere keer weer af….waarom is er nu niet zoiets mogelijk in ons land? Waarom moet er in ons land bij een dergelijk abonnement het viervoudige worden betaald? Als we straks naar huis gaan dan nemen we onze entreekaart gewoon mee en als we weer terug komen in ons tweede vaderland dan hoeven we alleen maar weer te betalen en de poortjes gaan weer vanzelf open. Niks opnieuw inschrijven en inschrijfgeld betalen. Dat is alleen maar geldklopperij! We zijn er reuze blij mee! Heel leuk!

En nu komt kerst er weer aan. Onze engelen vervelen zich sinds 2 jaar helemaal dood! 2 jaren achtereen radiostilte op zolder is voor hen wel erg veel. Voor ons eigenlijk ook wel. Die sfeer is het enige wat we missen rondom kerst. Maar ja… een mens moet kiezen tussen slecht weer en een mooie kerstsfeer of mooi weer en een ietwat soberdere kerst. We hebben een groene tak gescoord op straat met allemaal dennenappeltjes, kaarsjes aan, wat kerstverlichting opgehangen en een kerst- tafelkleed gekocht. Die sfeer komt er toch wel. We voelen ons hier meer dan thuis en dat is ook al heel belangrijk. Een ding wat ik absoluut niet mis zijn die oorverdovende bommen die ze bij ons thuis al sinds oktober afsteken. Werkelijk afschuwelijk. Daar hebben we hier gelukkig totaal geen last van. Dat leeft wel lekker rustig.

Met Ghita gaat het ook wel goed. Ze is wel een echte “pensionada” geworden…dat wel. Maar ze heeft er nog plezier in en dat is het belangrijkste. Zij heeft vakantie en wij mochten mee om de buggy te duwen!

Verder is er niet zoveel te melden. Behalve dan dat we een heerlijke zomermaand hebben gehad in november met ECHTE zomertemperaturen. Heel veel gelopen en genoten van het mooie weer.

We denken aan jullie tijdens deze koude en donkere dagen!

Tot gauw!

Alie

Leuk berichtje en het klopt allemaal,wij zijn net weer naar CastellĂłn geweest op de fiets,nog meer sporten,als dat zumba morgen maar weer gaat lukken en daarna nog ff aqua gym om af te blussen
En as zondag weer happy Hour bij ons
Gr Alie en Sjaak

Pluto

Hou Huub en Irma. Met al die goede voornemens en het sporten zul je een goddelijk lijf krijgen. Heel anders dan het Boeddha lichaam van nu Huub. Haha. Die gewenste sixpack zal nog menigmaal verwenst worden. Irma zorgt voor de inspiratie en jaagt de kilo's de zee in. Zet hem op. We denken aan jullie. Gr Pluto en Dodo.

Thea

Inderdaad Irma je komt hier tijd te kort. We hebben het hier drukker dan thuis. Veel sporten, wandelen en fietsen. En dan de gouden uurtjes met elkaar met een heerlijk wijntje erbij ???? Reuze gezellig! Waarom gaan we eigenlijk terug naar Nederland? Het leven en het weer bevalt ons prima hier en de prijzen ook. ????
Groetjes Thea en Louis

Wim van Winkoop

Hallo jullie 3, zo te lezen is alles oké bij jullie in Espania. Irma dat je broer in de tussentijd overleden is hebben wij zojuist eerst kunnen lezen. Irma, bij deze onze welgemeende condelance. Hier in Kenia is ook ales palettie, warm tot zeer warm. Inmiddels Wim alweer 5 kg aangekomen. Vooral doorgaan !!!!!!! Warme groeten van Ursel en Wim

Texas Rangers

Hi Irma en Huub, geweldig dat jullie zo genieten, en zo actief ook, jullie hebben gelijk. Geniet ervan!! En stuur ons wat zon want het is hondeweer hier!
groetjes

Ursel und Wim

Hastalavista Irma en Huub, alles oké bij jullie ? Zijn de Kerstcadeautjes al ingepakt ? Kenia is inmiddels bij ons al weer verleden tijd, wij bevinden ons momenteel in Turkije. Geen enkele Rus te zien, alleen Okrainers, Duitsers en 1 Nederlander. Heerlijk rustig, volop zon, goed eten en geen schreeuwende kleine monsters om ons heen. In januari as vliegen wij door naar Turkije en vervolgens tot 2 april ´16 naar de Dom Rep . Ex defensie mensen weten wat genieten is. Tot schrijfs.

Ursel en Wim

Correctie op onze reaktie van 15 december jl....Wij bevinden ons momenteel in Egypte vervolgens naar Turkije. Groetjes.